18 Kasım 2010 Perşembe

Selami Şahin 45 Likler


Selami Şahin 45 Likler
Selami Şahin - İnleyen Nağmeler & Gizli Aşk Bu (1969) (45'lik)1969



01 - Selami Sahin - Gizli Aşk Bu
02 - Selami Sahin - İnleyen Nağmeler



Selami Şahin - Oldumu Bu & Yoksulun Öyküsü (45'lik) (1971)



01 - SeLami Sahin - Oldumu Bu
02 - SeLami Sahin - Yoksulun Öyküsü



SeLami Sahin - Bana Cok mu Goruyorsun & Bir Zaman AgLayip



01 - SeLami Sahin - Bir Zaman AgLayip
02 - SeLami Sahin - Bana Cok Mu Goruyorsun



SeLami Sahin - Canimdan Bir Parcasin & Ask ve Gurur



01 - SeLami Sahin - Ask Ve Gurur
02 - SeLami Sahin - Canimdan Bir Parcasin



SeLami Sahin - SeninLe Dustum DiLe & Kucucuk Bir Noktasin



01 - SeLami Sahin - Kucucuk Bir Noktasin
02 - SeLami Sahin - SeninLe Dustum DiLe




SeLami Sahin - Sabir Tasi CatLadi & Askin Kanunu OLur mu



01 - SeLami Sahin - Askin Kanunu OLur Mu
02 - SeLami Sahin - Sabir Tasi CatLadi



SeLami Sahin - ZehirLedin Beni & IstanbuL'a Veda



01 - SeLami Sahin - IstanbuLa Veda
02 - SeLami Sahin - ZehirLedin Beni




SeLami Sahin - UmitLerimi Kirmadin mi & Sabir Tasi



01 - SeLami Sahin - UmitLerimi Kirmadin Mi
02 - SeLami Sahin - Sabir Tasi




SeLami Sahin - Sarmasik Gule Dolandim & Askimiz Dile Dustu Gel



01 - SeLami Sahin - Askimiz DiLe Dustu GeL
02 - SeLami Sahin - Sarmasik GuLe DoLastim



SeLami Sahin - Hayat Hikayemi KaLbime Yazdim & Demek Aski BiLmiyordun



01 - SeLami Sahin - Demek Aski BiLmiyordun
02 - SeLami Sahin - Hayat Hikayemi KaLbime Yazdim

45 likler tek linkte
http://hotfile.com/dl/119997710/eb88...ikler.rar.html

Hiç yorum yok:

back to top