25 Ekim 2010 Pazartesi

Nese Karaböcek - 45 Likleri

Nese Karaböcek - 45 Likleri

Nese Karaböcek - Allah Aşkına (1976)


Neşe Karaböcek - Allah Aşkına
Neşe Karaböcek - Ben Böylede Yaşarım



Nese Karaböcek - Ayrilik Günü (1972)


Neşe Karaböcek - Aşık Olamıyorum
Neşe Karaböcek - Ayılık Günü



Nese Karaböcek - Duydumki Unutmussun (1974)


Neşe Karaböcek - Duydum Ki Unutmuşsun
Neşe Karaböcek - Sayamadım Kac Yıl Oldu



Nese Karaböcek - Gözyasi Yalan Söylemez 1975

Nese Karaböcek - Deli Gibi Sevdim
Nese Karaböcek - Gözyasi Yalan Söylemez


Nese Karaböcek - Kadehinde Zehir Olsa (1975)


Neşe Karaböcek - Dert Şarkısı
Neşe Karaböcek - Kadehinde Zehir Olsa



Nese Karaböcek - Koca Dünya (1972)


Neşe Karaböcek - Atsan Atılmaz Satsan Satılmaz
Neşe Karaböcek - Koca Dünya


Nese Karaböcek - Makber (1969)

Neşe Karaböcek - Bakmıyor Ceşmi Siyah
Neşe Karaböcek - Makber



Nese Karaböcek - Oyun Bitti (1972)


Neşe Karaböcek - Kulakların Çınlasın
Neşe Karaböcek - Oyun Bitti



Neşe Karaböcek - Kara Dut

Neşe Karaböcek - Hayati Esmerani
Neşe Karaböcek - Kara dut



45 LİKLER TEK LİNKTE
http://hotfile.com/dl/119953791/4b25...kleri.rar.html

Hiç yorum yok:

back to top