4 Kasım 2009 Çarşamba

1994 Nese Karabocek - Hatırla

1994 Nese Karabocek - Hatırla


Neşe Karaböcek - Adını Anmayacağım
Neşe Karaböcek - Aşkın Kanunu
Neşe Karaböcek - Aşkına Doyum Olmaz
Neşe Karaböcek - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim
Neşe Karaböcek - Bile Bile
Neşe Karaböcek - Dünden Beri
Neşe Karaböcek - Elveda Meyhaneci
Neşe Karaböcek - Geri Dönülmez Bir Yoldayım
Neşe Karaböcek - Hatırla
Neşe Karaböcek - Madem Küstün Dargındın
Neşe Karaböcek - Oyun Bitti
Neşe Karaböcek - Ömrümce Hep Adım Adım
Neşe Karaböcek - Pişman Olur Da Bir Gün
Neşe Karaböcek - Seher Vakti
Neşe Karaböcek - Sevme Beni Artık
Neşe Karaböcek - Unuttun Beni Zalim
Neşe Karaböcek - Uykumdasın Sevgili Yarim
Neşe Karaböcek - Yarım Kalan Ask
Neşe Karaböcek - Yorgun Gönüller

http://hotfile.com/dl/119949785/a2d2...tirla.rar.html

Hiç yorum yok:

back to top